A ética dos programas de afiliados com uma quota de perda

Já ouvi falar de esquemas de marketing de afiliados: traga um amigo-obtenha uma porcentagem de suas perdas. Até que ponto isso é ético e não estraga as amizades? Não seria mais fácil jogar sozinho, sem construir uma pirâmide?

Views: 10

Reply to This

Replies to This Discussion

Os esquemas de parceria "traga um amigo" com uma porcentagem de sua perda são um conflito ético. Você se torna indiretamente interessado no fracasso de um ente querido, o que pode destruir amizades. Embora as plataformas mascarem isso como um Bônus de referência neutro, a essência do esquema geralmente se resume a deduções de perda líquida. Isso cria uma dinâmica insalubre na comunicação. É muito mais fácil e mais limpo para jogar sozinho, sem construir uma pirâmide de conhecidos. Se você participar de programas de referência, escolha éticos, como o site


https://coldbet-pt.com/ que é a melhor casa de apostas, que enfatiza o bônus pela atividade de um amigo, em vez de uma porcentagem de seus fundos perdidos, mantendo relações humanas normais.

Reply to Discussion

RSS

Welcome

Welcome to the PERSONAL GROWTH SYSTEMS Information network.

Here you will be able to keep up with the latest concepts in unlocking human potential,

Philosophical, and cultural discussions are also welcome.

Please try to keep this a positive forum that focuses on solutions and positive action  No spam please.

If you have any questions, comments or discussions, please post them.

The best place to find me is on facebook or twitter if I'm not here.

Feel free to comment and make friends within the community.

You may envite as many people as you want to join our network. Have fun!

 

This page is best viewed in safari or firefox.

(add your location to the map)

 

 

Who We Are

Personal Growth Systems is a free information forum that focuses specifically on self improvement in every form.

The tools available on this site will allow members to coach and support each other in virtually any aspect of self improvement.

Please use the blog and forum pages to start a discussion so you can get started.

Get a Coach

Hiring a coach or trainer is a great way to take your self improvement goals to the next level.

© 2026   Created by David W. Rhay.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Tweet Tweets by @rhaydavid